+420 572 622 923 mudrsopikova@seznam.cz

Komplexní stomatologická péče

Většina z nás má v zásobě sbírku několika nepříjemných zážitků s bolestí zubů, jejichž jediným poučením je najít někoho, kdo se dokáže postarat o to, aby se už neopakovaly. Současná stomatologie disponuje prostředky, jak se účinně postarat o velkou většinu potíží s chrupem i jinými částmi ústní dutiny, a praktický zubní lékař, který dokáže maximálně využít její potenciál, Vám zvládne pomoct i od těch nejbolestivějších stavů a vrátit Vás znovu do normálního života.

V ordinaci MUDr. Jarmily Šopíkové v Uherském Brodě máme za sebou přes třicet let praxe v oboru, během nichž jsme se postarali o tisíce nejrozmanitějších chorob svých pacientů se skvělými výsledky. Věnujeme se jak preventivní péči, tak velmi frekventovaným úkonům z oblasti záchovné stomatologie, protetiky nebo implantologie.

Důležité přitom pro nás není jen poskytnout svým pacientům účinnou a kvalitní léčbu, ale také jim nabídnout otevřený a přívětivý přístup. Soustředíme se proto při práci mimo jiné i na to, abychom Vám dokázali poskytnout odpovědi na všechny Vaše otázky a srozumitelně, ale podrobně Vám vysvětlovali detaily všech našich služeb, abyste si mezi nimi mohli aktivně vybírat. Zároveň je pro nás prioritou, abyste se v ordinaci cítili dobře a nedali žádnou šanci instinktivnímu strachu ze zubařského křesla.

Konkrétní služby, které v ordinaci nabízíme, zahrnují především zevrubné půlroční preventivní prohlídky, léčbu drobnějších zubních kazů a úrazů (záchovná stomatologie), endodontická vyšetření, jejichž cílem je zbavit pacienta hluboko zasahujícího kazu, nebo protetické a implantologické práce.

Komplexní stomatologickou péči nabízíme jak dětským, tak dospělým pacientům. Pokud právě dobrého zubaře v okolí Uherského Brodu hledáte i Vy, budeme se těšit na Vaši první návštěvu!