+420 572 622 923 mudrsopikova@seznam.cz

Preventivní péče- pravidelné prohlídky

Chcete pro sebe konečně najít kvalitního stomatologa, který si dokáže poradit s Vašimi specifickými potížemi a na dlouhou dobu Vás tak zbavit bolesti i nutnosti vydávat velké množství energie i financí na zdánlivě nekončící lékařská ošetření? Ve stomatologické ordinaci MUDr. Jarmily Šopíkové se oboru věnujeme už přes třicet let a od té doby nám pod rukama prošly tisíce pacientů s obvyklými i vysoce netypickými potížemi.

Díky tomu si i u svých současných pacientů dokážeme hravě poradit s podivnými nebo sotva viditelnými příznaky a ušetřit jim tak problémy spojené s komplikovaným léčebným procesem. Ordinace je výborně moderně vybavená a k dispozici tak máme nejlepší dostupné nástroje i materiály určené k léčbě i diagnostice chorob zubů a ústní dutiny.

V ordinaci klademe velký důraz na důkladnou preventivní péči – jsme totiž přesvědčeni, že právě ona může radikálně ovlivnit podobu a zdraví Vašeho chrupu v dlouhodobém měřítku. Prevenci provádíme především v podobě pravidelných prohlídek, čištění zubního plaku a kamene nebo poradenství na téma domácí zubní hygieny – to ostatní už je na pacientovi samotném. V případě, že onemocnění vznikne, je díky častým prohlídkám můžeme zachytit co nejdříve a postarat se o to, abychom ho zastavili v samém zárodku.

Léčíme tak zejména drobné úrazy zubů a zubní kazy pomocí zubních výplní. V závažnějších případech pak saháme k endodontickým úkonům. Dlouhodobou zkušenost máme i s prováděním protetických a implantologických prací nebo se základními úkony estetické stomatologie.

Budeme rádi, pokud se do dlouhé řady našich spokojených pacientů přidáte i Vy! Těšíme se na Vaši návštěvu.